ISO 10002 Farkındalık Eğitimi
Günümüzde, şirketler müşterilerin kaliteli hizmetler alma konusunda giderek artan beklentisinin yükünü taşımaktadırlar. Bunun sonucu olarak, her türden ticari olan ve olmayan eylemlerin etkili ve verimli bir şikayet yönetimi süreci için tasarlanması ve uygulanması için önemli bir ihtiyaç doğmuştur.
Programa Bakış
ISO 10002, müşteri memnuniyeti davranış kuralları planlama, tasarlama, geliştirme, uygulama, sürdürme ve geliştirme için bir kılavuz sunmaktadır. Kuruluşların, müşteri memnuniyeti geliştirme yaklaşımlarını göz önünde bulundurarak müşterilerine sunduğu vaatlere odaklanır.
ISO 10002 Farkındalık Eğitimi Kimler İçindir?
Bu kurs, aşağıdaki kitlenin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmıştır:
- Üst yönetim
- İş geliştirme ekipleri/yöneticileri
- Kalite kontrolü ekipleri/yöneticileri
- Müşteri koordinatörleri
- Pazarlama yöneticileri
- Herhangi bir seviyede müşteri ile bire bir iletişimde olan ve bu alanda ilerlemek isteyen herhangi bir uzman üye
- ISO 10002 standart gerekliliklerini kavramak ve müşteri hizmetleri ve şikayet yönetiminde temel iş tecrübesine sahip olmak isteyenler
- Kuruluşlarında Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hakkında bir iç denetim uygulamadan sorumlu olan kişiler
ISO 10002 Farkındalık Eğitimi Ne Öğretecek
Bu bilgilendirici eğitim kursu, müşteri memnuniyetini arttıran ISO 10002 yönetim sistemi yaklaşımı ile şikayet yönetimi sürecine genel bir bakış sunmaktadır.
ISO 10002 Farkındalık Eğitimi Faydaları Nelerdir?
- Kuruluşunuzun saygınlığını, güvenilirliğini ve imajını geliştirin.
- Ürün ve hizmetlerinizle müşteri güveni ve memnuniyeti geliştirin.
- Yetkilendirme ve tanınırlık sağlayarak çalışan memnuniyeti ve devamlılığı geliştirin.