EN 15838 ‘in Faydaları
Bu standart gönüllülüğe dayanmakta olup; benimseyenlere aşağıdaki avantajları sağlamaktadır:
EN 15838 in Faydaları şu başlıklarda ele alınabilir
- Kuruluşa rekabet üstünlüğü sağlayan ve hizmet hataları konusundaki müşteri şikayetlerini azaltan müşteri iletişim kalitesinde gelişme sağlar.
- Kalite sonuçlarını ve etkililiğini sürdürürken daha iyi süreçler ve müşteri iletişim hizmetlerinin daha iyi anlaşılması aracılığıyla maliyet uygunluğu sağlar.
- Personelin müşteri hizmetlerine ve sonuçlarına katkısının daha iyi anlaşılması ve değerlendirilmesi aracılığıyla personel koruma konusunda gelişme sağlar.
- Müşteri memnuniyeti.
EN 15838 standardı etkili, kalitesi yüksek, düşük maliyetli ve müşterilerin beklentilerini karşılayan hizmetlerin gelişimini desteklemeyi amaçlamaktadır. Dengeli bir yaklaşım kullanarak birtakım alanlara hitap etmektedir.